Telefoniczny poradnik

Data publikacji:

Telefoniczny poradnik, czyli telefoniczne lub wideokonferencyjne dyżury ekspertek i ekspertów 

oferujących konsultacje w zakresie swojej dziedziny. 

Z „telefonu” mogą skorzystać: nauczycielki/nauczyciele, edukatorzy/edukatorki, animatorki/animatorzy, aktywiści/aktywistki, którzy i które potrzebują porady

oraz wsparcia w zaproponowanych przez nas obszarach tematycznych:

  • Jak radzić sobie ze stresem, nadmiarem zadań i motywowaniem się do pracy?
  • Dialog z uczniem – jak pracować i wesprzeć uczennice i uczniów w nauce zdalnej
    oraz sytuacji niepewności?
  • Komunikacja i dostępność w mediach społecznościowych – budowanie relacji
    z publicznością z uważnością na różnorodność potrzeb.
  • Jeśli nie online to co? Działania z zakresu edukacji kulturowej poza Internetem.
  • Kultura w sieci – inspiracje, propozycje działań.
  • Kryzysowy przewodnik badaczki/badacza po diagnozie: jak dowiedzieć się o potrzebach beneficjentów naszych działań bez spotykania się z nimi?

Poniżej - linki do wydarzenia na FB oraz na naszej stronie WWW z informacjami na temat poradnika i jego regulaminu!

 

 

Formę rozmowy będzie można wybrać stosownie do potrzeb

(rozmowa telefoniczna/wideo konferencja). Skorzystanie z naszej oferty jest bezpłatne.

 

Formularz zgłoszeniowy znajdziecie pod linkiem: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScTf1Nz3CFmYjGJemHUGDk2aeMWLyWbQqT3_PTona3SlMKlGQ/viewform

Zgłaszać możecie się również telefonicznie w każdy wtorek i czwartek

dzwoniąc na numer stacjonarny naszego biura:  61 64 65 206

 

Zgłoszenia można przesyłać do mnie w postaci nagrania

polskim językiem migowym z odpowiedziami na pytania z formularza.

 

Informacja nt. projektu

Projekt nie powstałby gdyby nie dofinansowanie ze środków Narodowego Centrum Kultury

w ramach programu "Bardzo Młoda Kultura 2019–2021", 

Samorządu Województwa Wielkopolskiego oraz Miasta Poznań.

Staraliśmy się dobrać zestaw tematów, tak by odpowiadał na realne i palące obecnie problemy

ze świata kultury i edukacji, lecz mamy świadomość, że może on być nadal niewystarczający/niepełny.

Dlatego będziemy wdzięczni za nadesłanie informacji o swoich trudnościach w formularzu zgłoszeniowym – postaramy się na nie odpowiedzieć realnym wsparciem, czyli znaleźć odpowiednie osoby eksperckie.

Jeszcze raz zachęcam do skorzystania z "telefonu".
Telefoniczny poradnik_bmk_regulamin.pdf